понеделник, 3 януари 2011 г.

Колко струва любовта?

Откакто имам щастието да съм майка на едно прекрасно малко момиченце,започнах да откривам и осъзнавам някои неща,на които не бях отдавала значение досега(а си мислех,че мога и знам много:)))
Разбрах,че обичта няма нужда да бъде купена със скъпи играчки-тя иска само нежност,и внимание..

Нашето малко чудо има кошче,креватче и дървено легло..но заспива най-добре,когато е до мама.За нашето бебе няма значение колко струва скъпата играчка,и коя марка е-не,единственото,което й доставя удоволствие,е ние да й гукаме,да седнем до нея и тя да ни говори на бебешки..
Откъде и кой е решил,че се нуждаем наистина само от материално,за да сме щастливи..Научени сме,да търсим изгодата и да не се радваме на малките жестове-уви!!!
Аз също очаквах от своята майка да ми осигури материалните нещица,които имат другите,успели около мен.:( Тя нямаше тази възможност,и аз й се сърдех тайно,проклинах късмета си даже..
Едва сега открих,колко повече съм имала!
Да знаеш,че някой те обича,въпреки всичко,което си правил,и ще направиш-това е толкова много!!!
Да можеш да се обадиш по всяко време и да изплачеш мъката си,радостта си,да поискаш съвет-нима някой може да го купи???Нима не е безценно?
За съжаление,моделът,по който бях възпитана,времето около мен,ми попречиха да видя какво съкровище съм имала..
Днес,когато моята майчица вече я няма,ми остава само да се надявам,че един ден моята дъщеря ще разбере,че обичта има по-голямо значение от всички дрехи,парфюми,и скъпи играчки на света..
Нека не забравяме,колко е важно,че има някой да ни обича...Нека отделим поне няколко секунди от времето си,за да кажем ''Благодаря!",защото всеки миг е от значение,а една мила дума може да направи чудеса..



 

Няма коментари:

Публикуване на коментар